Onderwerp: Re: AANMELDEN FLYEREN do dec 30, 2010 1:41 am
ik wil me aanmelden voor het Flyeren.
Samantha Meijer
17 jaar. (29 januari word ik 18)
ik ben te bereiken via: persoonlijk bericht op dit forum
Laatst aangepast door Frank op do dec 30, 2010 12:21 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Alleen naam, leeftijd en woonplaats. Volledig adres en telefoonnummer openlijk vermelden is niet verstandig, dus verwijderd.)
Onderwerp: Re: AANMELDEN FLYEREN do dec 30, 2010 1:46 am
WIJ WILLEN GRAAG MET ZIJN 2E GAAN FLYEREN MIJN ADERES IS GABRIELLE SIKKING Rijsenhout
en die van me vriendin is gabriella koopmans Rijsenhout
wij zijn allebei 18 jaar
Laatst aangepast door Frank op do dec 30, 2010 12:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Alleen naam, leeftijd en woonplaats. Volledig adres en telefoonnummer openlijk vermelden is niet verstandig, dus verwijderd.)
Gast Gast
Onderwerp: Re: AANMELDEN FLYEREN do dec 30, 2010 12:23 pm
Ik zie dat hier ook volledige adressen en telefoonnummers vermeld worden. Dat is niet zo verstandig op een forum waar iedereen het kan lezen. Ik heb dat dus verwijderd. Zodra er afspraken gemaakt moeten worden over het flyeren, kunnen we jullie altijd bereiken via een persoonlijk bericht op dit forum.
Onderwerp: Re: AANMELDEN FLYEREN vr dec 31, 2010 4:17 pm
Hee !
Ik wil ook graag flyeren! Het maakt mij niet zoveel uit wanneer, in het weekend is alleen mijn OV kaart niet geldig, dus het liefste ergens dichtbij zodat mijn kaartje niet heel duur wordt
X
Ellen de Wit 18 Jaar Almere buiten
Admin_Tessa Admin
Aantal berichten : 36 Registratiedatum : 26-09-10 Leeftijd : 50 Woonplaats : Den Bosch
Onderwerp: Re: AANMELDEN FLYEREN vr dec 31, 2010 7:08 pm
De flyers zijn binnen... vanaf volgende week krijgen jullie bericht over hoe of wat.
Onderwerp: Re: AANMELDEN FLYEREN za jan 01, 2011 12:15 am
Hee
Ik meld me hierbij aan voor het flyeren in Amsterdam op 2 Februari bij Carré. Samen met Tamara Faile van 21 jaar.
berry Newbie
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 02-01-11
Onderwerp: Re: AANMELDEN FLYEREN ma jan 03, 2011 4:15 pm
ik meld me aan voor het flyeren, maar in de omgeving den haag/voorburg/leidschendam/rijswijk/zoetermeer, want verder kan ik echt niet reizen:(
dolfijn Newbie
Aantal berichten : 2 Registratiedatum : 03-01-11
Onderwerp: Re: AANMELDEN FLYEREN ma jan 03, 2011 4:19 pm
Hallo, Ik ben Cindy en ben 19jaar en wil ook graag flyeren.. Samen met Samantha van 20jaar.. We wonen allebei in Rotterdam.. Dus graag flyeren in Rotterdam of Den Haag.. Liefs Cindy en Samantha
Onderwerp: Re: AANMELDEN FLYEREN ma jan 03, 2011 8:16 pm
ik wil me ook aanmelden voor het flyeren, misschien samen met anderen bijvoorbeeld Berry. ik ben angelique 29 jaar en ik woon in zoetermeer, ik wil best in Zoetermeer/den haag/ voorburg.
berry Newbie
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 02-01-11
Onderwerp: Re: AANMELDEN FLYEREN ma jan 03, 2011 9:35 pm
tuurlijk hoe meer zielen hoe veer vreugd:) en tommie moet winnen !
Onderwerp: Re: AANMELDEN FLYEREN wo jan 05, 2011 7:15 am
Neede ( bij Enschede)
Admin_Tessa Admin
Aantal berichten : 36 Registratiedatum : 26-09-10 Leeftijd : 50 Woonplaats : Den Bosch
Onderwerp: Re: AANMELDEN FLYEREN vr jan 07, 2011 5:50 pm
berry schreef:
ja klopt ik had er al een mailtje over gehad, maar ik kan ze laten verzenden of ophalen?
Berry de ophaalpunten staat op het forum onder een andere topic. Als je flyers wilt laten verzenden dan zou ik graag in een pb je adres willen weten en dan kan ik ze naar je toe sturen (verzendkosten zijn voor jouw rekening)