Onderwerp: flyeren voor tommie christiaan ma jan 10, 2011 1:01 am
goededag ik had een vraagje waneer is dt flyeren en waar welke tijdstip en welke dag en waneer kan ik die flyers krijgen worden ze thuis opgestuurt of moet ik het ophalen ik hoor het nog wel dan mvg gabrielle en gabriella
Admin_Tessa Admin
Aantal berichten : 36 Registratiedatum : 26-09-10 Leeftijd : 50 Woonplaats : Den Bosch
Onderwerp: Re: flyeren voor tommie christiaan ma jan 10, 2011 1:03 am
gabrielle_love_baby178 zou je je eerst willen voorstellen op de introductiepagina... zodra je dit heb gedaan kan je het gehele forum lezen en ook zien waar de ophaal punten zijn. mvg Tessa
Onderwerp: Re: flyeren voor tommie christiaan ma jan 24, 2011 3:52 pm
Had ik vandaag even geluk zeg!!
Dacht ga nog een keer langs bij de schouwburg om te kijken hoe het ging met de paar flyers die ik in het schap neer had gelegd.
Staat er een hele school, die binnekort allemaal een toneelopleiding gaan doen!! Heb dus mooi even me momentje gepakt, en Tommie even gepromoot. En medegedeeld dat diegene die interesse hadden even een flyer moesten komen halen.
Ik ben dus nu officieel door me flyers heen!!
Op 14 na die ik nodig heb voor mijn promostunt! WIIHOEEEE
Ze waren allemaal onwijs enthousiast!
Hahaha
Liefs Lisa
Gast Gast
Onderwerp: Re: flyeren voor tommie christiaan ma jan 24, 2011 6:34 pm
Wat goed zeg Lisa! Top gedaan! Als je meer flyers nodig hebt, dan hoor ik het wel. Kijk maar naar de ophaalpunten en kom nieuwe halen zou ik zeggen. Zet het goede werk voort!
Onderwerp: Re: flyeren voor tommie christiaan ma jan 24, 2011 7:01 pm
Zou best nog wat meer willen flyeren, maar moet inderdaad even kijken naar waar de ophaalpunten zijn. Ik reis hopelijk vanaf morgen niet meer gratis (haha dit klinkt beetje raar, maar hoor morgen of ik geslaagd ben ja of nee!)
Ik laat het wel weten!
Groetjes Lisa
berry Newbie
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 02-01-11
Onderwerp: Re: flyeren voor tommie christiaan di jan 25, 2011 7:10 pm
ik ga 6 februari naar we will rock you, mag ik dan ook gewoon flyeren? en is het verstandig om in het portiek van mij en mijn oma flyers te doen?